24 Ocak 2014

LİMONLU CHEESECAKE






Evet yine cheesecake ve bu sefer limon soslu :) 
Salı günü gelen misafirlerim için yapmıştım.. Tarif buradaki ile aynı.. Sosu için: 2 su bardağı su, 1 su bardağı şeker, 2 adet limon kabuğu rendesi, 3 limon suyu ve 2 çorba kaşığı nişasta karıştırılarak pişirilir.  




misafirlerim için hazırladığım sofram..

mevsim salata






yoğurtlu kereviz salatası


etli pilav
buradaki pilavın kestanesiz ve üzümsüz tarifi


ve






HERKESE HAYIRLI CUMALAR DİLİYORUM








5 yorum :

  1. ne kadar emek vermişsin hepsi birbirinden lezziz olmuş belli canım emeklerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Cheescake deyince akan sular durur ben de :) Masa da ikramlarda enfes. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. ben ne zaman misafirin olacağım acabaaa :))
    mest oldum yine.
    kepçeli bi kalıp alayım da kişi de cheesecake i de deneyeyimmm :)

    YanıtlaSil
  4. Sehrinazim bu nasil guzel bir sofra
    Hamaratligina yetisilmiyor
    Ellerine saglik canim
    Hayirli pazarlar

    YanıtlaSil
  5. Nefis bir sofra olmuş. Hepsi birbirinden lezzetli gözüküyor. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...