26 Mart 2013

HATİCE ABLANIN GÜZEL KAHVALTI SOFRASI



     Cuma gunu burada ki arkadas grubumuzla birlikte Hatice ablaya kahvaltiya gittik. Hatice ablacigim bizler icin super bir sofra hazirlamisti. Burdan tekrar emeklerine saglik diyorum ve sevgilerimi gonderiyorum. Sofrada ki lezzetler....


Kahvaltiliklar , receller , tahın , pekmez, kaymak


Lor toplari ,


Ugurbocekleri ,


Salatalik dolmasi ,


Patatesli kereviz,


Yesillik,


Kuru biber kavurmasi ,


ikramlık kanepeler,


Bugday salatasi ,


Kozbiber ve patlican salatasi ,


Harika acma borek ,


Yemis tabagi ,


Tatlilar


Pismaniyeli yaspasta ,


Krokanli biskuvili pasta ,


kaymaklı havuç tatlısı,


alman pastası,





Ve
Kahvelerimiz....

15 yorum :

  1. Gerçekten muhteşem bir masa Hatice hanımın ellerine sağlık,sizlere afiyet olsun canım:)))

    YanıtlaSil
  2. haticeler çakıştı bugün :)

    YanıtlaSil
  3. Hatice ablanın ellerine sağlık...
    çok güzel bir sofra hazırlamış...
    bu kadar şeyi ne zaman haızrlamış :)
    valla bravo =)

    YanıtlaSil
  4. Kahvaltı sofrası mı? Yok bu büyük bir davet sofrasına dönüşmüş kahvaltı sofrası demek olmaz artık :D Eline sağlık hazırlayanın

    YanıtlaSil
  5. offff..
    afiyet bal olsun canısı...
    nerdeydi bu hatice ablanın evi??
    ;)))
    hani bileyimde,bir sonrak ki buluşma orda olabileim..:)
    emek verilmiş belli ,hatice hanıma kocaman bir alkış .
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  6. Ne zengin bir masa yapanların ellerine sağlık, yiyenlere afiyet olsun canım..

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzel görüyor. Yağpanların eline sağlık, yiyenlere afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  8. Yani buna kahvaltı sofrası denmez resmen Ziyafet sofrası.. ŞŞahaneydi yapanın ellerine yiyenin midesine sağlık..Bir tabak da bize düşeydi iyi olcekti ama:=)) Neyseeee!
    Sevgileimle.

    YanıtlaSil
  9. harika bir kavaltı sofrası helede kahvelerr hepsinden harika

    YanıtlaSil
  10. Ben en iyisi direk yorum yapayim dedim :) BU NE GÜZEL BIR SOFRADIR ALLAH OLMAYANLARADA VERSIN RABBIM

    YanıtlaSil
  11. Sehrinaz`im boyle guzelsofralara misafirsin sen hic kilolu degilsin:))
    Masallah kardesim sana..
    Ablanin eline sglik olsun. Sofra 100 uzerinden 100 olmuş.
    Eline saglik olsun. Sana da tesekkur ederiz boyle güzel paylaşimlain icin canim benim.. Opdum cook..

    YanıtlaSil
  12. Bu nasıl masa böyle? Hangisine bakacağımı şaşırdım.. Muhteşem görünüyorlar.. Hele o pişmaniyeli pastaya bayıldım. Yapanların ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Vallahi super, masaallah, Allah bize de nasip eder insaallah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...