14 Nisan 2012

BÜZGÜLÜ YUFKA BÖREĞİ


Yapımı kolay ,sunumu şık bir börek, tarifini YEŞİM abla'nın bloğu YETURLA LEZZET KARELERİN'DEN almıştım.Bugun bloğuna bakmak istedim ama giremedim bir sorun var herhalde ,inşallh en kısa zamanda sorun giderilir.

MALZEMELER:

1 kilo yufka
1 çay bardağı su
1 çay bardağı sıvıyağ
peynir ve maydanoz

ÜZERİ İÇİN:

1 yumurta sarısı
1 çorba kaşığı sıvıyağ

YAPILIŞI:

Yufka dört parçaya bölünür.Bir parçası serilip üzerine 1 kaşık sıvıyağ ve 1 kaşık su serpilip iki ucundan ortaya doğru büzdülür ve diğer kenarları birleştirilip iç malzemesi koyulup sarılır.Yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye büzük kısmı üste kalacak şekilde dizilip üzerine yumurta sarısı ile sıvıyağı karıştırıp sürülür.180 derece ısıttığımız fırında altı üzeri kızarana kadar pişirilir...



AFİYET OLSUN

22 yorum :

  1. ÇOk değişik olmuş. Tıpkı tatlı yapar gibi. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Canım bu enfes böreği denemeyen sanırım bir ben kaldım:)))Ellerine
    sağlık canım Yeşim'ciğimin her tari
    fi garantili ve enfes lezzettedir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Şehrinazcım, ellerine sağlık.Bende bu böreği görmüştüm.Ama not almamışım, çok ilgimi çekmişti.Bu hafta bende sayende deneyeceğim.Yeşimin bloguna bu hafta ben girmeyi çok denedim,fakat ulaşılamıyor.Tarifleri de çok güzeldi, umarım yakında sorun çözülür.SEvgilerle

    YanıtlaSil
  4. aaa..
    ewett.
    yeşim ablam da görüp çok beğenmiştimm bende:)
    ellerine sağğlık canım benimm..
    çok ta güüzel resimlemişsin..
    mutlu hafta sonları tatlım..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş şehrinazcığım ellerine sağlık iyi hafta sonları canım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ben bunun tatlı vesiyonunu görmüştüm şeklinden dolayı çok ilgimi çekmişti bu şeklin yufkaylada yapılabiliyor olması güzel hamur yoğurmak zor geliyor bazen insana yufkayla yapılabilecek bir börek daha öğrenmiş oldum:) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Bende bu böreği denemek istiyordum:)Sende güzel yapmışsın,çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.Mutlu bir hafta sonu geçirmen dileklerimle:))

    YanıtlaSil
  8. çok şık bir tarifmiş en kısa zamanda denemeli:)ellerine sağlık:=

    YanıtlaSil
  9. Yeşim'in tarifleri çok güzel.Senin böreğinde çok güzel olmuş. Çok da güzel fotoğraflamışsın. Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. bu ara herkes de bu börek nefis görünüyor denemek lazım ellerine sağlık canım benim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. http:belguzaranne.blogspot.comCumartesi, Nisan 14, 2012

    selam canım elıne sağlık bende tatlısını yapıyorum

    YanıtlaSil
  12. harika olmuş ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. ellerıne sağlık canım gercekten gorunumuyle cok hoş bir börek tarıfı,cok guzel olmuş

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım börek nefis görünüyor,yeşim ablanın bloğuna bende giremiyorum,umarım tez zamanda açılır.

    YanıtlaSil
  15. Görüntüsü çok güzel,yapılışı da kolay,daha ne olsun,ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  16. değişik bir börek tarifi görüntü olarak ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  17. sevgili şehrinqaz bir çok arkadaşıma yorum bırakmakta bu sıralar sıkıntı yaşıyorum nedense.. şimdi umarım yollayabilirim bu böreği geçen hafta da bir blogda gördüm çok beğendim bunu senden not alıyorum arşivime bizim kantinin yufkası çok ince ve çok güel oluyor onunla yapacağım inşallah yaptığımda yayınlarım da.. kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. CANIM BENİM SENİN GÜZEL ELLRİNDEN NE GÜZEL LEZET ÇIKMIŞ.
    BUNUN TATLISIDA HARİKA OLUYOR
    :)))

    YanıtlaSil
  19. Lezetininde görüntüsü kadar güzel olduğuna eminim..
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  20. bu degişik ve lezzetli böregi denedim ve sitemde paylaştım:)tarif için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. Görünüşü çok güzel kolay bi tarif ellerine sağlık.en kısa zamanda deniyeceğim

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık cnm çok güzel görünüyor. mükemmel :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...