31 Ekim 2013

BALLI MUZLU KREP


Özellikle kahvaltıya çok yakışan bir lezzet..
BALLI MUZLU KREP

MALZEMELER:

2 yumurta
1 su bardağı süt
1 çorba kaşığı şeker
1 çorba kaşığı sıvıyağ
6-7 çorba kaşığı un 
2 çorba kaşığı kakao
4 adet muz
bal ve ceviz

YAPILIŞI:

  Krep için, yumurta ve şeker bir kaba alınıp hafif çırpılır. İçerisine kakao , süt , sıvıyağ ve un ilave edilip topak kalmayacak şekilde çırpılır. Kızdırılmış tavada ince olacak şekilde krepler yapılır (ortalama 4-5 adet çıkıyor). Kreplerin bir kenarına muz koyulup, sarılarak kesilir. Rulo krepler istediğiniz şekilde servis tabağına koyulur. Üzerine bal gezdirilip ceviz serpilir. 



AFİYET OLSUN


7 yorum :

  1. merhabalar ben blogunuzu yeni tanıdım.tariflerinze baktım çok güzel şeyler var.deneyeceklerimi not aldım.ellerinize saglık.eylemin mutfagı

    YanıtlaSil
  2. krepler cok lezzetlı gorunuyor ellerınıze sağlık sunum da çok şık sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok farklı vede güzel bir tarif olmuş bende denemek istiyorum :)) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Reyhan bu enfes görnüyor ya üffff diyorum:)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık güzel sunum olm uş

    YanıtlaSil
  6. görünüşe bayıldım bayıldım ellerine sağlık mutlaka deneyeceğim.
    blogumda ki çekilişe bekliyorum canım.

    YanıtlaSil
  7. Nasil enfes görünüyorlar haftasonu denerim insallah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...