24 Ocak 2013

EBRU ŞALLI'NIN YEŞİL ÇAYLI DİYET KEKİ


 Diyet yapanlar için, güzel bir kek tarifi.

MALZEMELER:

3 yumurta
1 su bardağı esmer şeker
1 su bardağı yeşil çay
1 tatlı kaşığı tarçın
2 çorba kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı tam bugday unu

YAPILIŞI:

   Yumurta ve şeker bir kaba alınıp çırpılır. İçerisine soğutulmuş yeşil çay, tarcın ve kakao eklenip çırpmaya devam edilir.En son un ve kabartma tozu ilave edilip karıştırılır ve yağlanmış kalıba dökülür.160 dereceli fırında 50 dakika pişirilir...





AFİYET OLSUN

15 yorum :

  1. Canım ellerine sağlık nefis bir kek
    olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Şehrinazım seninki ebru Şallının yaptığından bile güzel olmuş. Bayılırım böyle sünderimsi görüntüye. Ellerine sağlık canım..Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  3. canım senin gibi çok güzel olmuş.
    mmmm ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. ellerıne saglık degısık bi lezzet....

    YanıtlaSil
  5. Yeşilçaylı kek mi?Hımm çok farklı geliyor kulağa bi kenara yazdım şehrinaz hanım paylaşımına sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de notumu aldım yapacağım :-) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. ohhh misss kii bu kekk..
    süngerrr gibi.:)
    ellerine sağlık kardeşim.
    hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  8. Yeşil çay ve tarçın kokulu nefis bir kek oluyor bir arkadaşımda yemiştim tarifini almıştım ama henüz yapmadım.Çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.Hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  9. harika görünüyor bende denemeliyimm :) ellerine sağlık canımm..
    http://www.seviminaskanasi.com/

    YanıtlaSil
  10. süper fikir bide yulaf kepeğini dene sıfır kalori. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. ne güzel kabarmış,harika görünüyor eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  12. Bana lazım şu ara böyle diyet kekler ama ben ne bulsamyiyorum malesef..
    Ellerine sağlık canım..
    Ne güzel kabarmış..

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım.
    Tam benlik olmuş,Görüntüsü gel beni ye diyor.Yakın olsak ta gelsem.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. en çok tadını merak ettim
    yapılası yenilesimi

    YanıtlaSil
  15. normal kekler gibi içi yumuşak olmasa da yenilebicek bir kek smhsmh...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...