3 Ocak 2012

KARDEŞİM HİLAL'İN AKRABA GÜNÜ SOFRASI


 Öncelikle sayfamı ziyaret eden ve yorum bırakan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum..Yeni senenin sağlıklı, mutlu ve huzurlu olması dileğiyle, senenin ilk yayınını kardeşimin sofrasıyla yapıyorum.Bugün kardeşimde akraba günümüz vardı. Makinemde sorun vardı çekimi yaptım ve makinem tamamen bozuldu, resimleri zor alabildim ve almışken sıcağı sıcağına sizlerle paylaşmak istedim (tarifleri ilerleyen günlerde vermeye çalışacağım) Herkese sevgilerimle...


güveçte etli pilav


patatesli mayalı


yağ mantısı


mevsim salata


yoğurtlu brokoli


nohutlu köz patlıcan ve biber salatası


tatlılar


rulo pasta


 ayva tatlısı

14 yorum :

  1. Mükemmel bir sofra, yağ mantısına öldüm.Kardeşinizin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. kardeşinin ellerine sağlık canım.herşey harika görünüyor.sizede afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Elinizesaglik sofraniza bereket. Canim insallah makinenin sorunu cozulur. Blogcunun elinde makine olmali ilk basta..
    Yag mantisini merak ettim nasil bir tarif?
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. yağ mantısını çok merak ettim, tarif istiyorummm. :)

    YanıtlaSil
  5. harika bir sofra,kuranların emeğine sağlık,sanada mutlu seneler canım...

    YanıtlaSil
  6. Canım kızkardeşinin ellerine sağlık
    hepsi harika.Yiyenlere afiyet olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. vaauuwww:)
    tatlım o nasıl bir pilavdır öyleee:)
    lezzeti buralara kadar taştı anki..
    tell tell dökülmüş maşallah...
    ellerine sağlık emeği geçenlerin...
    seninde yüreğine sağlık tatlım bizlere bu güzellikleri paylaştığın için...
    en kalbi sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle şunu söylemeden edemiyeceğim ne kadar şanslısın biliyorsun değilmi Şimdi neden diyeceksin çünkü kardeşin annen hep aynı şehirdesiniz. Sonra kardeşinin ellerine sağlık diyorum. O anne ne güzel iki kız yetiştirmiş bu kadar marifetli. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. herşey enfes görünüyor. kardeşinin ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. Yutkunuyoruuuuuuum..
    Bunlar beni ekrana yapıştırdı..
    Kardeşinin ellerine sağlık canım..
    Nefissler..

    YanıtlaSil
  11. Her şey ama her şey harika görünüyor emeklere sağlık...Ağzınızın tadı hiççç bozulmasın...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir menü olmuş, ben tatlılara takıldım:))
    kızkardeşinin ellerine sağlık..
    en kısa zamanda makinenin düzelmesi dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Kardeşinin ellerine sağlık canım,çok şık bir sofra ve leziz bir menü.Yağ mantısının tarifini sabırsızlıkla bekliyorum.SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  14. Masa superr
    Kardesin bebegini sevgiyle kolaylikla buyutsun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...