15 Ekim 2011

ANNEMİN MİSAFİR SOFRASI

Bugün annemler de misafir ağırladık.Annemin kızlık arkadaşı Naile teyze ve gelini annemin misafiriydi.Onlar için hazırladığımız lezzetleri sizinle paylaşmak istedim.
Sofranın genel görüntüsü

Etli pilav


Yufka Böreği


Midye Böreği


Yoğurtlu mantar


yeşil salata




kırmızı biber


YAPILIŞI:

Kırmızı biberler fırında ya da ocakta közlenir. Közlenen biberlerin  kabukları soyulup, çekirdekleri temizlenir. Daha sonra servis yapacağımız bir kaba istediğimiz büyüklükte doğrayıp koyulur.

SOSU İÇİN:

Biberlerin miktarına göre limon suyu ,zeytinyağ ,sarmısak ve tuz damak zevkinize göre ayarlanıp servisten 1-2 saat önce biberlerin üzerine dökülür.

ve çaylar


Tatlı olarak annemin akşamdan yaptığı rulo pasta ve tahinli kurabiye vardı.Ancak telaşeden resimlerini çekmeyi  unutmuşum :))  Herkese sevgiler....

15 yorum :

  1. Ah etli pilav ahhhh :) Canim harika muhtesem fevkaladenin fevkinde :) Anneciginin ellerine saglik... Afiyet olsun sizede... canim cekti etli pilavdan ama olsun :))))

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık hepsi çok leziz sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. valla kalktım çay demliyorum :) süperrr. midye börek harika görünüyor.ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık harika bir sofraymış orda olmak isterdim doğrusu annenizin eline sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. muhteşem bir sofra hepinize afiyet olsun,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. slm arkadaşım:))etli pilava bayıldım acıktığımı hissettim görünce..o masada olmayı isterdim valla..hepsi harika görünüyor çaylar özellikle mis gibi kokusu geldi sanki burnuma:)))

    YanıtlaSil
  7. Nefis bir sofra, özellikle midye böreği çok güzel gözüküyor.
    Hemen blogunuza bakacağım, tarifi var mı diye?
    elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. güzel yorumlarınız için herkese teşekkür ederim...

    midye böreğinin henüz tarifini koymadım ihlamurcum en kısa zamanda inşallah paylasırım...

    YanıtlaSil
  9. Hepsi de cok guzel gozukuyor, ellerinize saglik...Marifetli kizin marifetinin nereden geldigini gormus olduk :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Tam benlik lezzetler bunlar..
    O etli pilav beni ekrana yapıştırdı.
    Nefiss görünüyorlar canım
    İyi haftalar .

    YanıtlaSil
  11. canım ıyıkı geldın blok dunyasına çok begenıyorum yaptıklarını ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  12. Hepsi harika ama etli pilava bittim burda, yutkundum durdum. Ellerinize sağlık canım.

    Hoşgeldin aramıza.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Hepsi birbirinden lezzetli ellerinize sağlık afiyetler olsun da da benim gözüm arkadaki konsola takıldı ne kadar hoş sanırım çok ta eskidir bayılırım böyle eski antika şeylere güle güle kullanın......

    YanıtlaSil
  14. Canım sen Ankara'daydın dimi :))Masada olmak isterdim bugün:))Anneciğine saygılar ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar :) Nefisss bir sofra. En çok etli pilavı sevdim :) Sevgiler.,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...